Czym są szkolenia umiejętności miękkich?
Są to szkolenia dotyczące umiejętności psychospołecznych
i kompetencji, które pozwalają uzyskać łatwość i swobodę funkcjonowania nie tylko w życiu prywatnym, ale również
w świecie biznesu. W zależności od obszaru, uczą efektywnej komunikacji międzyludzkiej, zarządzania czasem, emocjami
i stresem.
Dzięki nim można nabyć umiejętności ustalania priorytetów, precyzowania celów i skutecznego ich osiągania.
Jednym słowem są to szkolenia tych umiejętności, które mają znaczenie dla dynamicznego rozwoju pracownika i zespołu oraz uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników w pracy.
Korzyści
Podstawowe korzyści z udziału w szkoleniach to rozwój kompetencji psychospołecznych takich jak:
- poprawa w zakresie komunikacji interpersonalnej i negocjacji
- umiejętność rozwiązywania konfliktów i budowania zespołów
- skuteczniejsze zarządzanie sobą w czasie
- wykorzystywanie stresu jako sojusznika
- świadome kreowanie własnego wizerunku
- wykształcenie postawy asertywnej
- … i wiele innych
Ponadto pogłębienie samoświadomości, czyli lepsze zrozumienie siebie oraz poprawa
w relacjach z otoczeniem. Wyższy poziom umiejętności interpersonalnych przekłada się na lepsze wyniki zawodowe i finansowe.
Metody pracy
W IWRO wykorzystujemy aktywne metody pracy. Oznacza to, że uczestnicy biorą udział w różnego rodzaju ćwiczeniach, takich jak: dramy, burze mózgów, praca w podgrupach, studia przypadków i wiele innych. Połączenie wiedzy teoretycznej, własnych doświadczeń uczestników oraz programu szkolenia zaprojektowanego na bazie procesu grupowego daje najwyższą skuteczność nabywania nowych umiejętności.
Dodatkowym czynnikiem zwiększającym skuteczność naszych szkoleń jest praca w niewielkich grupach.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej